שאלות ותשובות
מה עלי לעשות במקרה חירום או במקרה של תקלה ברכב?
במקרה של תקלה ברכב ניתן ליצור קשר עם מוקד שירותי דרך וגרירה בטלפון
03-557900 ו/או בחיוג מקוצר 3003*. המוקד עומד לרשותך 24 שעות, 7 ימים בשבוע (למעט בעת צום יום הכיפורים).
מה הן שעות הפתיחה והסגירה של הסניפים?
לצפייה בשעות הפתיחה והסגירה של סניפי השכרת רכב לחץ כאן.
האם ישנו סניף שפתוח בשבת?
סניף נתב"ג, הממוקם בטרמינל 3 , עומד לרשותך 7 ימים בשבוע, בין השעות 07:00 בבוקר ל- 22:00 בלילה
השכרות בסניף אלדן בנמל התעופה בן גוריון מיועדות אך ורק לנוסעים לישראל אשר נחתו בנמל התעופה ב-24 השעות אשר קדמו להשכרת כלי הרכב וברשותם אשרת כניסה או העתק מכרטיס הטיסה המעיד על כך.
אנו ממליצים ללקוחות אשר אינם עומדים בקריטריון זה לעשות שימוש בסניפי ההשכרה האחרים שלנו.
היכן ניתן לקבל מידע לגבי השכרה עסקית?
ניתן להשאיר פנייה כאן ונציג אלדן יחזור אליך בהקדם. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות הארצי בטלפון 3003*.
האם ניתן לשכור באמצעותכם רכב בחו"ל?
יש באפשרותך לשכור רכב בחו"ל דרך הקישור המוצג באתר הבית, שכירת רכב בחו"ל מתבצעת באמצעות חברת Rentalcars ועל אחריותה.
כיצד אלדן קשורה ל-Enterprise Rent-A-Car?
אנטרפרייז היא חברת השכרת הרכב הגדולה בעולם. אלדן היא הזכיינית הבלעדית של חברת אנטרפרייז (ואף של חברות נשיונל ואלאמו) ביחס להשכרות המוזמנות מחברות אלה לישראל וזאת החל משנת 2013.
ביצעתי הזמנה להשכרת רכב דרך האינטרנט, איך אדע שההזמנה התקבלה?
בסיום הזמנה שאושרה תקבל למייל את שובר ההזמנה, במידה והקטגוריה שבחרת דורשת בדיקת זמינות, תקבל אישור שההזמנה נקלטה במערכת ועוברת תהליך בדיקה, בסיומו תקבל עדכון נוסף במייל.