0

אלדן לעסקים
קבוצת אלדן

יצירת קשר


חפשו אותנו ברשתות

facebook
instagram
Article Main Image

29/09/2025

מה ההבדל בין אחריות סטנדרטית לאחריות אלדן?

רכישת רכב מאלדן מבטיחה אחריות מקיפה, שנותנת שקט נפשי וכספי לרוכשי הרכב מאלדן הפרוסה בכל רחבי הארץ.

מהי אחריות יבואן ומהי אחריות אלדן?

אחריות יבואן היא האחריות שמספק יצרן הרכב, לרוב לתקופה של שלוש עד חמש שנים או עד קילומטראז' מסוים, והיא כוללת מגוון רחב של מכלולים בהתאם למדיניות היצרן. אחריות אלדן מכסה 10 מכלולים מהותיים ברכב בכפוף לזמן או קילומטראז'.

האחריות חלה רק על הלקוח שרכש את הרכב ישירות מאלדן, ואינה ניתנת להעברה.

Car maintenance

מה בדיוק מכוסה באחריות אלדן הבסיסית הסטנדרטית?

האחריות  של אלדן כוללת תיקון או החלפה של רכיבים עיקריים כמו מנוע, תיבת הילוכים, מערכת הצתה, מערכת קירור, מערכת דלק, סעפת פליטה, מסרק הגה, משאבת הגה, משאבת בלם, אלטרנטור, מנוע מגבים, מנעול מרכזי ומנגנוני חלונות – הכל בהתאם לרשימה המפורטת בכתב האחריות.

מה לא מכוסה באחריות אלדן?

האחריות אינה כוללת שירותי חילוץ וגרירה, רכב חלופי, נזק ורשלנות לקוח, תחזוקה שוטפת, סוללה לרכב היברידי/חשמלי/פלג-אין , נזקי טבע, נזקי תאונה, שימוש לא תקין, טיפול במוסך שאינו מורשה משרד התחבורה ועוד. חשוב לקרוא את כלל ההחרגות בכתב האחריות.

מתי האחריות לא תקפה?

האחריות לא תקפה אם לא בוצעו טיפולים תקופתיים במוסך מורשה משרד התחבורה במועדים שנקבעו ע"פ הוראות היצרן , אם הרכב טופל או תוקן במוסך שאינו מורשה משרד התחבורה, במקרה של שימוש לא חוקי או לא סביר ברכב כמו נהיגה פרועה, תחרויות, הצפה ורטיבות ברכב, העמסת יתר, נסיעה בדרכים לא מתאימות, או אם נגרם נזק בשל הזנחה, שימוש בדלק או שמנים לא מתאימים, התקנה עצמית העלולה לפגוע בתפקוד הרכב על שלל מכלולי הרכב , נזקי טבע, תאונה, גניבה ועוד.

מתי חובה לבצע טיפול במוסך מורשה משרד התחבורה בלבד?

תמיד-כל טיפול תקופתי, תיקון או בדיקה חייבים להתבצע במוסך מורשה על ידי משרד התחבורה ובהתאם להוראות היצרן. כל טיפול במוסך לא מורשה או בניגוד להוראות היצרן מבטל את תוקף האחריות. יש לשמור תיעוד מלא של כל טיפול ולהציגו לאלדן כהוכחה במידת הצורך.

איך מממשים אחריות במקרה של תקלה?

בעת תקלה ברכב יש לדווח מיידית למוקד האחריות של אלדן

03-5579000

3003*

WhatsApp: 054-1465161

על הלקוחות לפעול לפי הנחיות המוקד לתאם תור למוסך שנמצא בהסדר עם אלדן בלבד.

אחריות הלקוח לתאם תור מול מרכז השירות הנה עצמאית. לאחר הגעת הלקוח למרכז השירות, יימסרו לאלדן ממצאי הבדיקה לבחינה. מימוש האחריות כרוך בתשלום דמי השתתפות בסך 400 ₪.

אם התקלה אינה מכוסה ע"פ כתב האחריות , הלקוח יישא בעלות הבדיקה והתיקון.

מהם היתרונות של אחריות אלדן?

אחריות אלדן מעניקה שקט נפשי גם לאחר סיום אחריות היצרן, עם כיסוי למכלולים עיקריים ומהותיים ברכב, תוך כדי מתן שירות מקצועי ומענה מהיר במוקד ייעודי.

 השוואה בין אחריות יצרן לאחריות אלדן:

מאפיין  אחריות אלדן אחריות יצרן
תקופת האחריות 

עד תאריך/ק"מ שנקבע מראש

המוקדם מבניהם,

בכפוף לכתב האחריות

לפי תנאי היצרן

(בד"כ 3–5 שנים

או עד ק"מ מסוים)

מי זכאי

לממש את 

האחריות

לקוח שרכש ישירות מאלדן בלבד,

האחריות אינה ניתנת להעברה

הרכב שנרכש

מהיבואן במגבלת

זמן או ק"מ.

מה מכסה

האחריות

רשימה מוגדרת של 10 מכלולים עיקריים

(מנוע, תיבת הילוכים, הצתה, קירור, דלק,

פליטה, היגוי, בלמים, חשמל, מנעולים)

כל יצרן ומדיניות

האחריות שלו

מה לא מכוסה

לא כולל שירותי חילוץ/גרירה,

רכב חלופי, בלאי רגיל,

נזקים חיצוניים, תחזוקה שוטפת,

סוללה לרכב היברידי, ועוד

תלוי יצרן.

תנאי מימוש

הוכחת ביצוע טיפולים תקופתיים

במוסך מורשה

משרד התחבורה בלבד,

דיווח מידי לשירות אלדן על תקלה,

תשלום דמי השתתפות במקרה תיקון

הוכחת ביצוע טיפולים

תקופתיים  

בכפוף להוראות יצרן

השתתפות עצמית יש - סכום קבוע כפוף להוראות יצרן
הגבלות נוספות

טיפול שלא במוסך מורשה

משרד התחבורה,

שימוש לא ע"פ הנחיות יצרן,

נהיגה לא חוקית, נזקי טבע, ועוד

לפי מדיניות יצרן

 

לסיכום, הבחירה באחריות אלדן היא בחירה בשקט נפשי ובביטחון לאורך כל הדרך.

עם כיסוי רחב למכלולים מהותיים ברכב, שירות מקצועי וליווי אישי, אפשר להתרכז בנסיעה ולדעת שיש מי שדואג לך גם אחרי הרכישה.

באלדן עומדת לרשות הלקוחות מחלקת אפטר סייל (שירות לאחר מכירה) המלווה כל פנייה בטלפון ובדיגיטל ומסייעת במענה מהיר ומקצועי לאורך כל תקופת האחריות.

כך אפשר ליהנות מראש שקט ולדעת שיש תמיד למי לפנות בכל שאלה או צורך.

שעות פעילות מוקד האפטר סייל: ימי א'-ה' בין השעות 8:00 ל-16:30

לא קונים רכב לפני שבודקים באלדן