נגישות בחברת אלדן

כללי

חברת אלדן רואה בחוק לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות אבן דרך חשובה באפשרות למימוש חיים עצמאיים ובלתי תלויים של אוכלוסיית בעלי המוגבלות במדינה. במסגרת התרבות הארגונית, להעניק את הזכויות והשירותים לאדם עם מוגבלות וזאת תוך הקפדה על כבודו, חירותו ופרטיותו. מתוך הכרה בחשיבות הנושא החברה פועלת ועושה מאמצים לספק שירות נגיש לכל הלקוחות תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות.

 

הנגשה

לחברת אלדן כ- 30 סניפים נותני שירות בפריסה ארצית המטופלים בנושא הנגישות הן בהיבטים הפיזיים (מתו"ס) והן בהיבטים של נגישות השירות.

מבחינת תשתיות פיזיות בסניפים קיימים שיפועים, מאחזי יד, דלפקי קבלה נמוכים, שירותים מותאמים, חניות מסומנות (במקומות שנתאפשר לנו – ראה טבלה ברצ"ב) ועוד. בימים אלה אנו פועלים להוספת שילוט הכוונה מתאים ונושאים אחרים שנדרש להשלימם.

בנושא נגישות השירות מתבצעת הכנה בקרב הנציגים הרלוונטיים. לטובת אלה נבנית תוכנית הדרכה שבבסיסה הרעיון של שירות נגיש כתפיסה ארגונית. התוכנית תכלול תכנים שיאספו מחוויית שירות של קבוצת מיקוד ותכנים נוספים. תכנים אלה יוטמעו בנהלי החברה. ההיערכות בתחום התשתית הפיזית כמו גם נושאי השירות ללקוח יתוכללו לכדי רצף שלם שבו המוגבלים יוכלו לקבל את השירות שלנו בצורה נוחה ונעימה ללא הנחה קטגורית כזאת או אחרת. הרעיון הוא שהתאמת הסביבה השירותית תבנה אינטראקציה נכונה עם הלקוח אינטראקציה שנרקמת מלמטה ושאינה תוצאה של הנחייה כזאת או אחרת מלמעלה.

הדרכות בנושא הינן מנת חלקם של נציגנו בדלפק בלבד וכל עובד באלדן, במחלקות השונות (רכב, לוגיסטיקה, הנה"ח וכו') יעבור הדרכה בנושא זה שמהווה נושא ליבה בתחום מתן השירות.

במקביל לטיפול הנ"ל במערך הפרוס מטופלים נושאי הנגשת אתר האינטרנט וכן המוקד הטלפוני בהתאם לכללים וללו"זים המחייבים.

יותר מכך, חברת אלדן מכוונת את מאמציה מעבר לאוכלוסיית הלקוחות מבחוץ אלא גם לעובדים פנימה. מבחינה זו חברת אלדן מעסיקה כבר כיום עובדים בעלי מוגבלות והיא פועלת להגדלת מספרם.

אלדן מספקת רכבי השכרה נגישים מסוגים שונים. לתשומת לבך על פי דין יש להזמין רכב השכרה נגיש 24 שעות לפחות לפני המועד המבוקש להשכרה. 

לביצוע הזמנה ובירור לגבי רכבים מותאמים, יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות במספר 03-5579000.

 

פרטי רכז הנגישות בסניפים: אבי רז – טלפון: 03.5579044 / פקס': 03.5584883 / נייד: ‎052.5795121 

אי מייל: avi.ra@eldan.co.il 

אשמח לקבל התייחסויות ונושאים שניתן לשפרם בנושא נגישות בסניפים.

סניפי אלדן - נגישות 

 

הסניף שירותים
רגילים / נכים
חניית
נכים
הערות
אזור רגילים לא קיים סניף לא נגיש
אילת רגילים מרכז מסחרי סניף נגיש
אשדוד השכרה(העמל) רגילים לא קיים סניף נגיש (עובר)
אשדוד מכירה(סטאר סנטר) שירותי נכים קיים סניף נגיש
אשקלון השכרה(פארק מישור) שירותי נכים קיים סניף נגיש
אשקלון מכירה (הרצל) רגילים לא קיים סניף נגיש
באר שבע (מכירה והשכרה) שירותי נכים בטיפול סניף נגיש
גלילות (מכירה והשכרה) רגילים בטיפול סניף נגיש
הוד השרון(השכרה) רגילים קיים סניף נגיש
הוד השרון(מכירה) רגילים קיים סניף לא נגיש
חיפה שירותי נכים קיים סניף נגיש
טבריה רגילים לא קיים סניף נגיש
טרמינל 1 רשות ש"ת קיים - רשות ש"ת סניף נגיש
טרמינל 3 ( נחיתות) רשות ש"ת קיים – רשות ש"ת סניף לא נגיש – חסר דלפק נמוך
ירושלים (גבעת שאול - השכרה) אין לא קיים סניף נגיש
ירושלים (קינג דיויד - השכרה) רגילים לא קיים סניף לא נגיש – חסר דלפק נמוך
ירושלים (האומן - מכירה) אין לא קיים סניף לא נגיש
כרמיאל רגילים לא קיים סניף נגיש
לה גרדיה רגילים קיים סניף לא נגיש (עובר)
לוד (מכירה) שירותי נכים בטיפול סניף נגיש
נתניה (פולג) שירותי נכים קיים סניף נגיש
פ"ת רגילים לא קיים סניף נגיש
צריפין (השכרה ומכירה) רגילים לא קיים לא נגיש (השכרה- עובר)
קרית גת (השכרה) לא קיים קיים סניף נגיש
קרית שמונה (השכרה ומכירה) רגילים לא קיים סניף נגיש
ראשל"צ (השכרה ומכירה) שירותי נכים בטיפול סניף נגיש
רחובות (השכרה ומכירה) רגילים לא קיים לא נגיש (עובר)
ת"א הירקון (השכרה) רגילים לא קיים סניף נגיש

 

נושאי שילוט והכוונה וועזרים לליקוי שמיעה – מטופל

מעליות - אין. משרדים חד קומתיים